Sodemann

Sodemanns løsning håndterer

Ordrer og lager er altid opdateret

Oldebjerg driver til daglig en stor webshop, hvor de sælger flere forskellige varer til flere faggrupper.

De havde et ønske om at få et system der nemt kunne styre deres indkommende ordrer og samtidig opdatere lageret.
Efter at have kigget på Oldebjergs behov og tidligere løsning, gik vi igang med at tilpasse en AX 2012. 

Det er blevet nemmere for dem at styre deres ordrer, printe pakke labels og opdatere lageret, fordi systemet klarer det hele for dem.

Sodemanns system kan håndtere

Projekter

Sodemanns system kan nemt håndtere deres projekter, hvor de opsætter deres ordrer så de er nemme at følge op på.

Leveringer

Når deres ordrer skal leveres, er det nemt at styre størrelsen på leverancen og den bil der skal komme og hente den, direkte i systemet.

HR

ERP systemet håndterer også Sodemanns HR, blandt andet løn, ferie og pension. Systemet giver de administrative medarbejdere overblik over hvilke tal og oplysninger der skal gives hver måned.

Sodemann får løbende support

Til dagligt får Sodemann også support af deres ERP system. Nogle gange melder systemet fejl eller udfører nogle af opgaverne forkert – hvis det opstår så laver vi en fejlsøgning og finder en løsning på problemet. 

Book et uforpligtende møde.

Vi kommer gerne ud og gennemgår din nuværende løsning, og ser om der er områder hvorpå dit ERP system kan forbedres således det opfylder alle dine behov. Samtidig kan vi give dig et overblik over de nyeste tendenser inden for ERP verdenen. Skriv gerne en mail her, eller ring til os på 86309302.