Microsoft NAV 2018 & Business Central

Har du en NAV eller ønsker du at opdatere din C5 til en NAV? 

Så kan vores erfarne konsulenter hjælpe dig med alle aspekter af det projekt. Om det blot er opsætning eller tilpasning, eller du ønsker vi håndterer hele projektet fra kravspecifikation til installation, så gør vi også gerne det. Forløbet kan tilrettelægges efter dine ønsker. 

Vi kan også opsætte Continia produkter til din nuværende eller kommende løsning, sammen kan vi vurdere hvilket der vil være bedst for dig og din virksomhed. 

Vores NAV konsulenter har flere års erfaring, og holder sig hele tiden opdateret på hvad der sker med systemerne.
Derfor har de også erfaring med begge versioner af den nyeste NAV. Vi har lavet en oversigt herunder, så du kan blive klogere på
hvilket der passer bedst til din virksomhed.

Er du i tvivl, eller ønsker et møde for at få dine behov udredt, så kontakt os endelig.

Business Central:

Business Central skal tilgåes direkte fra din web browser og med en app fra mobil.  

Fordele ved Business Central: 
– Alt foregår i ‘skyen’ og derved har du adgang til løsningen overalt. 
– Mulighed for selv at tilpasse layoutet. 
– Din løsning er altid opdateret. 
– Henvender sig især til mindre virksomheder, som ikke har specifikke behov til funktionalitet.

I Business Central får du som standard flere forskellige moduler. Hvis du ønsker at tilpasse disse eller programmet, bliver der tilføjet extensions. Extensions udvikles eksternt og installeres i din Business Central efterfølgende. 

NAV 2018 - On premises:

On premises versionen installeres direkte på din computer, som du er vant til. 

Fordele ved NAV 2018:
– Brugergrænsefladen er let at tilgå og du har mulighed for selv at designe dit workspace, således din version er tilpasset netop til dig. 
– Direkte tilpasninger i koden, uden behov for extensions. 
– Henvender sig til virksomheder med specifikke ønsker eller krav til funktionalitet. 

On premises kan være en fordel hvis man ønsker flere elementer tilføjet til standarden, derudover kan der også tilføjes Continia produkter. Disse kan lette de daglige processer i ERP systemet. 

Vi kan også indgå som projektledere eller som rådgivende konsulenter på mindre eller større projekter, du kan læse mere om det her.